Annak érdekében, hogy Ön számára is jobb felhasználói élményt tudjunk biztosítani, az oldalon cookie-kat használunk. Az oldalunk használatával Ön elfogadja a cookie-k alkalmazását.További információt itt talál. Elfogadom
Menü

Ingyenes szállítás !

KÉRD HÁZHOZ A CSOMAGOD GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL!

Ha szeretné, hogy csomagja akár másnap Önnél legyen, válassza a GLS futárszolgálatot a szállítási lehetőségek közül!

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 88 67 00
E-mail: info@gls-hungary.com

Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.

1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.

Gyakran ismételt kérdések:

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheti az alábbi oldalon.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Ingyenes kiszállítás Magyarország területén, de webshopunkban a minimális rendelés 15.000Ft. Kivételt képeznek és az ingyenes szállításba nem tartoznak a 20kg-ot meghaladó termékek, vagy amelyek túlméretesek, ezekre kérje egyedi árajánlatunkat! Személyes átvételnél mérettől függetlenül ingyenes a szállítás díja.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel, illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a GLS-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot a következő kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a kedvenc termékedet a rendelést követően rövid határidővel tudd átvenni! 

VEDD ÁT A CSOMAGOD GLS CSOMAGPONTON!          

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. 

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt.  A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

GLS CsomagPontok elérhetőségei

A GLS átváteli csomagpontokat az alábbi csomagpont kereső oldalon ellenőrizheti, így már előre el tudja dönteni, hogy melyik megfelelő elérhetőségben, időben az Ön számára!

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

A feladott csomagot, a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

 

VEDD ÁT A CSOMAGOD SZEMÉLYESEN!   

Telefonon előre egyeztetett időpontban a megrendelt csomagját átveheti üzletünkben Sárváron is. Cím: 9600 Sárvár, Ady Endre u. 13.

 

Szállítási díjak

Ingyenes kiszállítás Magyarország területén. Kivételt képeznek és az ingyenes szállításba nem tartoznak a 20kg-ot meghaladó termékek, vagy amelyek túlméretesek, ezekre kérje egyedi árajánlatunkat! Személyes átvételnél mérettől függetlenül ingyenes a szállítás díja.

 

Fizetési módok

Banki előre utalás

Milyen előnyei vannak a banki átutalásnak?

  • A banki átutalást bármelyik szállítási módhoz válaszhatja
  • A banki fizetési igényét így tudjuk teljesíteni
  • Az előlegfizetéshez vagy előre utaláshoz kötött megrendeléseket így tudja kiegyenlíteni
  • Nem szükséges készpénzről gondoskodni
  • Nem szükséges bankkártyával rendelkezni vagy bankkártyát használni.

Átutaláshoz szükséges adatok

  • Kedvezményezett bankja: K&H Bank
  • Kedvezményezett neve: Linbert Quality Kft.
  • Adószám: 24880033-2-18
  • Cégjegyzékszám:  18-09-112150
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10404711-50526652-76561000

Kérjük átutalásnál a Közlemény rovatban tüntesse fel  az általunk kiállított és Önhöz eljutatott előlegszámla számlaszámát, ezért a rendelés leadása után közvetlenül ne utaljon. Rendelésének feldolgozása folyamán küldjük az előlegszámlát, amire hivatkozva kiegyenlítheti a vételárat. Amint megérkezik számlánkra az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket.

Bármelyik szállítási módot választhatja a banki előre utalásnál, amennyiben a megrendelt áru tömege és mérete megfelel a választott szállítási módnak.

5.2. Bankkártyás fizetés

Milyen előnyei vannak a bankkártyás fizetésnek?

  • A bankkártyás fizetés gyors és biztonságos
  • A kártyabirtokost legfeljebb a számlavezető bank által felszámított díjak és költségek terhelik.
  • Nagyobb összegű áru kifizetéséhez nem szükséges készpénzt magánál tartania.

Bankkártyás fizetés online a webáruházban

Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. 

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • Barion
  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Visa Electron
  • American Express

Bankkártyás fizetés utánvételnél

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Önnek lehetősége van a küldemény teljes értékét termék átvételekor a szállítási módtól függően a futárnál, a GLS Csomagponton bankkártyával kiegyenlíteni.

Készpénzes fizetés utánvételnél

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Önnek lehetősége van a küldemény teljes értékét a termék átvételekor készpénzben kifizetni, ekkor a szállítási módnak megfelelően a futárnak vagy a GLS Csomagpont csomagátadójának kell átadni az összeget

Keresés